Що зробили: бренд-платформа, стратегія розвитку компанії, неймінг, айдентика, key visual, комунікаційна стратегія.

У Nos звернувся клієнт із завданням створити компанію у агросфері, що має цінності бережливого виробництва. Коли кажуть слово “Агро”, то завжди стає трохи нудно, але нас це навпаки зацікавило. І не дарма. Новинкою і трішки здивуванням була  нестандартна життєва позиція клієнта — наслідування японських принципів кайдзен. Прихильність, яка переросла в дещо більше — це ми про пориви клієнта назвати так компанію, і наші поля вже скоро могли говорити японською. Але в силу того, що більшість із читаючих зараз пішли і загуглили той “кайдзен”, всім одразу стає зрозуміло, чому ми все ж вирішили відмовитись від цієї ідеї. Нашою метою стало збереження сенсу, який несуть в собі принципи, але із додаванням ясності і легкості. Провівши дослідження, ми вкотре переконались, що поля — діти аграріїв, а найбільша любов для них — це сіяти і збирати врожай.

Так народилось Сію, мов зернятко, що пробиває крізь землю перші зелені паростки.

Назва з історією, де ти не просто сієш, а і зустрічаєш (бачиш результат своєї плідної праці), знайомиш людей зі своєю роботою і ділишся найважливішим — любов’ю.
Концепція Сію, як і будь яка інша життєва позиція повинна була наповнювати всі рівні компанії. Що б це означало? Базові цінності мали назву “Сію життя” — все починається з людини, любові і прийняття себе, турботі про себе і близьких, і звичайно — погляду у майбутнє. Ми творці кожного наступного дня зі своїми цінностями, де людина-сію вміє і знає про екологічне відношення до всього, що її оточує.
Виділити особливість і неповторність продукції Сію, сміливо кажучи: “Сію бережливо” — ми обираємо турботливу продукцію, що запевняє у стабільності врожаю у будь яких польових умовах.
І мабуть найулюбленішою частиною проекту, який увійшов в Історію Nos став розділ Сію можливості, де основна ідея — альтернативне навчання, але тут поки тссс… Але це ще не все

Сіюдентика

Ми створили Сіюдентику!  Ні, це не айдентика, це нова агропланета, яка розкриває всю змістовність ідеї Сію: традиції, інновації та  технології. Адже наш споживач молодий agrodigital, а не дядечко-фермер, проте і його навчимо жити за правилами Сію.

Ciюдентика — динамічна, і змінюється в залежності від запитів і акцентів, на які варто звернути увагу. 

Далі — більше! Сіємо Вам щастя, а нам нові цікаві кейси. Всім Nos.