У Nos звернувся клієнт із завданням створити компанію у агросфері, що має цінності бережливого виробництва. Коли кажуть слово “Агро”, то завжди стає трохи нудно, але нас це навпаки зацікавило. І не дарма. Новинкою і трішки здивуванням була нестандартна життєва позиція клієнта — наслідування японських принципів кайдзен. Прихильність, яка переросла в дещо більше — це ми про пориви клієнта назвати так компанію, і наші поля вже скоро могли говорити японською. Але в силу того, що більшість із читаючих зараз пішли і загуглили той “кайдзен”, всім одразу стає зрозуміло, чому ми все ж вирішили відмовитись від цієї ідеї.
Нашою метою стало збереження сенсу, який несуть в собі принципи, але із додаванням ясності і легкості. Провівши дослідження, ми вкотре переконались, що поля — діти аграріїв, а найбільша любов для них — це сіяти і збирати врожай.