Сховок — готель в горах.
Що зробили: неймінг, айдентика, key visual, комунікаційна стратегія.
Сховок – дім на висоті 1007 м в Українських Карпатах, який можна орендувати для відпочинку. Основною метафорою ідеї є уособлення дитячої гри у схованки для дорослих.
Гра продовжується і у візуальній айдентиці. Форми літер логотипу побудовані із базових модулів “арок” або напівкол, що нагадують рух серпантинами, які поширені в горах і додають логотипу грайливості. Композиція логотипу побудована таким чином, що відображає рух вгору від першої літери “С” до останньої “К”, що немовби стоїть на вершині гори.
![](https://nosagency.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/logo-scaled.jpg)
В якості основних кольорів бренду “Сховок” ми використовуємо насичені природні кольори, що зустрічаються в Карпатах в різну пору року: темно- та світло-зелений колір карпатських смерек, темно- та світло-синій карпатських струмків та озер, червоний колір Карпатських ягід та вогню у каміні.
![](https://nosagency.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/postcard-scaled.jpg)
![](https://nosagency.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/sleep_mask_2-scaled.jpg)
![](https://nosagency.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/mugs-scaled.jpg)
![](https://nosagency.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/skhovok-insta.jpg)
![](https://nosagency.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/axe.jpg)
![](https://nosagency.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/полотенца-scaled.jpg)