Winetime з приходом прохолодних вечорів вирішив зігріти всіх на фестивалі віскі. Локацією став цікавий та сучасний арт-простір М17. Наше завдання — розробити маркетингову стратегію просування фестивалю, концепцію оформлення місця, а також айдентику і промо матеріали.
Беззаперечно і одноголосно всі скажуть, що Winetime — це винний рай і аж ніяк не місце для поціновувачів того самого димного присмаку. Це стало головним бар’єром і основним завданням розповісти, хто тут татусь. Адже магазин і справді славиться найбільшим вибором віскі в столиці.
Пити-фестивалити Київ полюбляє. А як щодо інформативості таких заходів? Нам потрібно було виділитись поміж конкурентів і ми вирішили не лише наповнювати келихи, а й вчити, як це робити правльно і що означає відчувати напій сповна.
Після цього ми дослідили потенційного споживача і запропонували формат дегустаційно-навчального фестивалю. Так і народилась назва Whisky Science.
Айдентика
Для створення айдентики ми розробили візуальну піктографічну мову, що містила в собі основні поняття пов’язані з напоєм: аромати і смаки віскі, історія створення та дозрівання, і звичайно, культуру споживання.
Процес
Історія
Правила
Аромати, смаки
Оформлення простору
На основі цієї мови ми створили логотип, елементи оформлення арт-об’єкту, а також навігаційні і промо матеріали.
Афіші
Ми запропонували розмістити постери в магазинах, а локацію забрендувати так, щоб відвідувачі з першого погляду поринули в середовище, наповнене не лише ароматом, але і візуальним образом, який напряму асоціюється з віскі.
Скретч-карти
Нам хотілось додати більше інтерактиву. І скретч-карти, за якими можна було перевірити свої знання і вміння справлятись з віскі, стали чудовою нагодою.
Instagram
Інтерактив розповсюдився б і на Digital простір, розділивши фестивально-пізнавальний настрій з Instagram.
Мерч
Сувеніри на згадку — це круто, стильно. І так по-фестивальному!
Фішки
Силіконовий (каучуковий) браслет буде легким доповненням до квитка. А замість звичної стрічки і монет (фішок) для коктейлів — ви отримуєте браслет з пінами, які можна обміняти на реальний напій.