Vo! — це новий бренд органічних продуктів, що смакують космічно.
Що зробили: стратегія, неймінг, айдентика, кастомний шрифт, пакування.
Наші друзі пригостили NOS продуктами з органічної землі, і попросили допомоги — розшерити всім, якою смачною може бути корисна їжа. Важливою умовою було вирізнятись від натовпу.
NOS спробував, нам було неймовірно смачно. Одразу захотілось всіма можливими способами показати який насправді органічний смак всім, хто сумнівається в його особливості.
NOS-аналіз показав, що люди в цілому не розуміють, що таке органіка. Є проблема з довірою до українського виробника. А ще більшість вважають, що це невиправдано дорого, не смачно і не красиво. А ще, ми зрозуміли, як важливо показати органіку по-іншому та не зловживати словами: надійність, гармонія, новаторство, натуральність.
Люди, увага!
Прозвучало у NOS в голові, органіка це — Во!👍
Адже, глобальна місія такого продукту — поліпшення здоров’я планети та населення, а це важливе соціальне завдання на багато років вперед. Тобто, ми не лише їмо смачну їжу, а й підтримуємо здоров’я землі. А наші друзі працюють і вдосконалюють органічне життя вже понад 40 років — це космічний вклад у велику справу.
Vo — космос, і ось що у нас вийшло🚀
Перший політ космічного смаку дістався нашій новій героїні – курочці Ko-Kо-Vо – вона з подружками живе в теплі, добрі, органіці і зносить космічно смачні яєчка.