nos agency

Masterskaya на колесах

фестиваль самобутньої музики

Перед NOSом було завдання створити стратегію просування, креативну ідею і айдентику для фестивалю, який стане стартовою платформою для молодих артистів.

Під час вивчення споживчого сегменту ми виявили, що творчі прояви недооцінює сучасний світ. Тож нам важливо  створити атмосферу максимального комфорту для creative person, надаючи можливість вільно творити будучи собою.

Це повинно бути ком’юніті, де кожен окремо і всі разом матимуть змогу реалізовувати свій потенціал і становитись, як самобутні музиканти чи артисти.
Masterskaya freedom-loving, тому і постери відповідіні:

Ми – свобода
Ми – рух
Ми – Masterskaya

Тихомобіль vs голосномобіль

Враховуючи особливості творчих людей, ми придумали автомобілі для збору музики для intro і екстравертів. Автомобілі знаходиться в місті проведення фестивалю і в будь який з них можна поставити свій трек через USB чи AirDrop, різниця лише в тому, чи готовий ти заявити про себе і свою музику голосно і на все місто чи все ж соромишся і слухатимеш її через навушники. Тихо і Голосно-мобілі, звичайно ж привертають увагу і служать чудовою фотозоною на фесті.

Мы – Masterskaya!