Що зробили: креативна ідея, ключові віжуали для зовнішьої реклами, діджитал та анімовані відео.
Nos вривається з новим крутезним кейсом разом із Comfy.
Нашим завданням була креативна ідея для відкриття нового магазину у Дніпрі.
Відкриття планувалось у тому ж торговельному центрі, де раніше вже був магазин, тому головною ідеєю стало грандіозне повернення улюбленого Comfy.
ШтормNos + Крейзі мислення = слоган
Ніколи такого не було і знов!
В нас було дууууже багато ідей, як показати те, чого ніколи не було, але зупинилися ми на симбіозі техніки та людини. Адже Comfy – це магазин домашніх гаджетів, а ми щиро вважаємо, що у кожного домашнього гаджету є душа. Тепер кожен з них буквально кличе на відкриття, розповідаючи про знижки та подарунки. Такого ж не було?
Ідея дуже добре скалалсь у серію віжуалів з описом механіки, що задіяна на відкритті.
Для промо-кампанії у Youtube ми розробили веселий та динамічний анімаційний ролик. Ми вклали життя у побутові прилади та змусили фен видувати повітря крізь губи, праску біжати за подарунками, а міксер ловити знижки буквально на льоту.
Для промо-кампанії у Youtube ми розробили веселий та динамічний анімаційний ролик. Ми вклали життя у побутові прилади та змусили фен видувати повітря крізь губи, праску біжати за подарунками, а міксер ловити знижки буквально на льоту.
У зв’язку з карантином відкриття дещо перенесли, але “Ніколи такого не було і Comfy знову у Дніпрі”