Autobiography — готель, що знаходиться на березі Чорного моря в місті Залізний Порт.
Що зробили: бренд-платформа, неймінг, айдентика, сайт.
Власники готелю побудували великий дім, де гості-друзі проживатимуть кращі історії життя в моменті, будуючи одну цілісну історію місця. Інсайтом стало те, що люди шукають місце, де можна сховатись від світу, займатись звичними справами, не поспішати на зустрічі і проводити більше часу в своє задоволення.
Якщо згадати час, коли всі живуть в задоволення, то на думку приходить дитинство. Правда ж? Дитячі роки і безтурботний відпочинок на морі.
Мабуть, кожен пам’ятає цей щасливий період життя із своєї біографїї, подумали ми. Так з’явилась назва та слоган готелю.
Основна ідея айдентики — це певні рамки, в які можна вписати будь що. Будь яку істориію, спогади або фантазії.
Назва говорить сама за себе — тут кожен гість доповнює свою автобіографію ще однією історією, про задоволення на березі моря.
Момент, історія також чудово трансформується в «деталь».
Готель Autobiography створений з максимальною увагою до деталей, тому і ми приділили особливу увагу деталям в нашій айдентиці.