Що зробили: креативна ідея, ключові віжуали для зовнішьої реклами, діджитал та анімовані відео.

Nos вривається з новим крутезним кейсом  разом із  Comfy. 

Нашим завданням була креативна ідея для відкриття нового магазину у Дніпрі. 

Відкриття планувалось у тому ж торговельному центрі, де раніше вже був магазин,  тому головною ідеєю стало грандіозне повернення улюбленого Comfy.

ШтормNos + Крейзі мислення = слоган
Ніколи такого не було і знов!

В нас було дууууже багато ідей, як показати те, чого ніколи не було, але зупинилися ми на симбіозі техніки та людини. Адже Comfy – це магазин домашніх гаджетів, а ми щиро вважаємо, що у кожного домашнього гаджету є душа. Тепер кожен з них буквально кличе на відкриття, розповідаючи про знижки та подарунки. Такого ж не було?

comfy-board

Ідея дуже добре скалалсь у серію віжуалів з описом механіки, що задіяна на відкритті.

Для промо-кампанії у Youtube ми розробили веселий та динамічний анімаційний ролик. Ми вклали життя у побутові прилади та змусили фен видувати повітря крізь губи, праску біжати за подарунками, а міксер ловити знижки буквально на льоту.

Також ми розробили 3 коротких 6-ти секундних відео, які видають максимум емоцій за мінімум часу, про те чого там не було, і що взагалі буде.

У зв’язку з карантином відкриття дещо перенесли, але “Ніколи такого не було і Comfy знову у Дніпрі”

— Такого ніколи не було.

— Точно? Comfy у Дніпрі було!

— Такого точно не було!