Що зробили: бренд-платформа, неймінг, айдентика, сайт.

Autobiography — готель, що знаходиться на березі Чорного моря в місті Залізний Порт.

Власники готелю побудували великий  дім, де гості-друзі проживатимуть кращі  історії життя в моменті, будуючи  одну цілісну історію місця. Інсайтом стало те, що люди шукають місце, де можна сховатись від світу, займатись звичними справами, не поспішати на зустрічі і проводити більше часу в своє задоволення. 

Якщо згадати час, коли всі живуть в задоволення, то на думку приходить дитинство. Правда ж? Дитячі роки і безтурботний відпочинок на морі. 

Мабуть кожен пам’ятає цей щасливий період життя із своєї біографїї, подумали ми. Так з’явилась назва та слоган готелю.

Основна ідея айдентики — це певні рамки, в які можна вписати будь що. Будь яку істориію, спогади або фантазії.

Назва говорить сама за себе — тут кожен гість доповнює свою автобіографію ще однією історією, про задоволення на березі моря. 

Момент, історія також чудово трансформується в «деталь».

Готель Autobiography створений з максимальною увагою до деталей, тому і ми приділили особливу увагу деталям в нашій айдентиці: